Tuesday 28 September 2021

AKHIRNYA DAH SAMPAI

 

Golf cart bag - Callaway

Alhamdulillah..sampai jua akhirnya. Beg golf yang aku beli melalui shopee telah selamat sampai dengan jayanya ke rumah. Aku buat belian beg ni bagi menggantikan beg lama yang dah perlu diganti. Sebelum beli aku buat review dulu di shopee. Memandangkan di shopee ada pelbagai harga memerlukan kita perlu jangan terburu-buru buat pembelian sebaliknya semak dulu untuk membandingkan harga dan kualiti produk yang bakal kita beli. Apabila segalanya memenuhi spesifikasi dan juga kemampuan kita, maka buat pembelian dengan sebaiknya. Satu lagi bila nak beli secara online ni, dinasihatkan untuk tengok juga kepada review produk oleh pembeli-pembeli lain. Tengok sama ada komen-komen yang ditinggalkan sama ada positif atau negatif. Jika banyak yang positif, maka bolehla anda membuat pembelian. Tapi kalau banyak yang tinggalkan komen negatif, baik tak payahla beli. Cari jela kedai lain. 

Beg golf aku ni aku beli apabila aku dapati spesifikasi dan harganya bersesuaian. Mula-mula takut juga nak beli secara online beg golf ni sebab tak pernah beli barangan golf secara online sebelum ni. Tapi bila aku tengok ulasan ramai pembeli yang baik-baik maka aku pun yakin untuk buat tempahan dan belian. Alhamdulillah, barang sampai harini dan memang puas hati. Barang dibungkus dan dibalut kemas dan berada dalam keadaan yang baik serta kualiti pula adalah baik dan sangat disyorkan kepada kawan-kawan yang mencari beg golf untuk membeli di kmonline shop. Itu saja perkongsian aku kali ini.

(p.s: tak sabar untuk turun ke padang golf lepas ni ;p)

4 comments: