Thursday 3 May 2012

BEN ASHAARI: Bloglist bulan MEI 2012 dibuka kembali !

BEN ASHAARI: Bloglist bulan MEI 2012 dibuka kembali !

join,,
http://akmalishak.blogspot.com

keperluan untuk berada dalam bloglist ben ashaari adalah bagi berhubung dan mempromosikan lagi blog saya buat yang masih belum menjengah ke blog ini dan hasratnya adalah bagi memperoleh sebanyak komen tentang sesuatu entri yang dimasukkan bagi penambahbaikan penulisan serta input2 berkaitan sesuatu topik yang dibincangkan.

pandangan mengenai blog ben ashaari:

Pandangan ikhlas saya mengenai blog ini,saya dapati blog ini taklah  ada apa2 yang menarik dari segi penulisan dan juga design nya. tapi saya masih tak faham mengapa begitu banyak followers di blog ini. Mungkin penulis punya aura tersendiri itu satu kelebihan. Pada saya, selamat maju jaya!

No comments:

Post a Comment