Friday 15 April 2011

Lain dari yang lain

Saya membaca dengan teliti beberapa entri di ruangan blog rakan-rakan saya. Pada asasnya, saya turut ingin melihat serta mempelajari gaya bahasa serta cara penulisan yang baik daripada beberapa blog yang telah dilayari sebelum ini.

Memandangkan saya merupakan 'pendatang baru' dalam dunia penulisan blog ni, maka sesuai saja kalau saya menjengah dan mencuba untuk meningkat tahap kemahiran dalam penggunaan bahasa dan gaya penulisan dalam blog saya sendiri. Sepertimana tujuan asal saya mewujudkan blog sendiri seperti ini adalah untuk mencoretkan disini mengenai perkara-perkara yang melingkari kehidupan saya selain daripada minat untuk menulis bagi mengisi masa lapang serta juga ingin memahatkan segala kenangan di ruangan sendiri.

Bagi mencapai maksud berkenaan, tentu sekali saya ingin memastikan bahawa penulisan saya perlu ditingkatkan dari semasa ke semasa supaya ianya lebih dinamik serta boleh dilihat sebagai lain dari yang lain. Tentu sekali ingin saya nyatakan bahawa, diruangan ini adalah untuk saya menulis sesuatu yang saya fikirkan sesuai untuk ditulis dan di 'publish' kan buat tatapan kepada pelayar-pelayar yang singgah ke page ini untuk membacanya.

Walaubagaimanapun, lately ni masa saya agak suntuk dek kerna tugasan yang diterima saban hari, maka idea untuk menulis di ruangan ini dan acc blog saya yang satu lagik jugak agak terjejas dan agak lama jugak ianya tidak di update kan. Mudah-mudahan, selepas ini dengan kelapangan waktu yang allah berikan kepada saya insya Allah maka saya akan mencuba untuk memasukkan entri-entri terbaru disini mahupun di acc blog saya yang satu lagi untuk di share bersama.

;p

2 comments:

  1. BERITA BAIK UNTUK AL

    Saya ingin mengingatkan semua pencari pinjaman internet untuk berhati-hati, terdapat penipuan pinjaman dalam talian di mana-mana, mereka akan menghantar dokumen palsu dan mereka akan mengatakan tidak ada bayaran, maka mereka akan meminta anda membayar yuran lesen dan bayaran pemindahan, jadi berhati-hati.

    Semua pemberi pinjaman palsu ini mempunyai banyak persamaan yang saya dapati dan saya akan menyenaraikan mereka di bawah

    Kebanyakan mereka mempunyai akaun gmail

    Mereka semua mempunyai kuasa yang meyakinkan. mereka akan menjanjikan segala-galanya

    Mereka semua mempunyai gambar profil palsu seorang wanita yang memakai tudung

    Mereka semua memberi kadar faedah 2%

    Tiada had pada jumlah yang anda boleh pinjam

    Berita baiknya ialah saya telah menemui firma pinjaman dalam talian yang sah. Saya tidak berada di sini untuk berkhotbah tetapi untuk membantu orang keluar dari pengisap wang ini. hubungi syarikat (Dailypayloan@yahoo.com) Jika anda berminat untuk mendapatkan pinjaman, atau anda menghantar saya e-mel peribadi (zaradam@yahoo.com). Satu perkataan cukup untuk orang bijak

    ReplyDelete
  2. My Brothers and Sister all over the world, I am Mrs Boo Wheat from Canada ; i was in need of loan some month ago. i needed a loan to open my restaurant and bar, when one of my long time business partner introduce me to this good and trustful loan lender DR PURVA PIUS that help me out with a loan, and is interest rate is very low , thank God today. I am now a successful business woman, and I became useful. In the life of others, I now hold a restaurant and bar. And about 30 workers, thank GOD for my life I am leaving well today a happy father with three kids, thanks to you DR PURVA PIUS Now I can take care of my lovely family, i can now pay my bill. I am now the bread winner of my family. If you are look for a trustful and reliable loan leader. You can Email him via,mail (urgentloan22@gmail.com) Please tell him Mrs Boo Wheat from Canada introduce you to him. THANKS

    ReplyDelete