Thursday, 14 April 2011

Lain dari yang lain

Saya membaca dengan teliti beberapa entri di ruangan blog rakan-rakan saya. Pada asasnya, saya turut ingin melihat serta mempelajari gaya bahasa serta cara penulisan yang baik daripada beberapa blog yang telah dilayari sebelum ini.

Memandangkan saya merupakan 'pendatang baru' dalam dunia penulisan blog ni, maka sesuai saja kalau saya menjengah dan mencuba untuk meningkat tahap kemahiran dalam penggunaan bahasa dan gaya penulisan dalam blog saya sendiri. Sepertimana tujuan asal saya mewujudkan blog sendiri seperti ini adalah untuk mencoretkan disini mengenai perkara-perkara yang melingkari kehidupan saya selain daripada minat untuk menulis bagi mengisi masa lapang serta juga ingin memahatkan segala kenangan di ruangan sendiri.

Bagi mencapai maksud berkenaan, tentu sekali saya ingin memastikan bahawa penulisan saya perlu ditingkatkan dari semasa ke semasa supaya ianya lebih dinamik serta boleh dilihat sebagai lain dari yang lain. Tentu sekali ingin saya nyatakan bahawa, diruangan ini adalah untuk saya menulis sesuatu yang saya fikirkan sesuai untuk ditulis dan di 'publish' kan buat tatapan kepada pelayar-pelayar yang singgah ke page ini untuk membacanya.

Walaubagaimanapun, lately ni masa saya agak suntuk dek kerna tugasan yang diterima saban hari, maka idea untuk menulis di ruangan ini dan acc blog saya yang satu lagik jugak agak terjejas dan agak lama jugak ianya tidak di update kan. Mudah-mudahan, selepas ini dengan kelapangan waktu yang allah berikan kepada saya insya Allah maka saya akan mencuba untuk memasukkan entri-entri terbaru disini mahupun di acc blog saya yang satu lagi untuk di share bersama.

;p

No comments:

Post a Comment