Saturday 17 March 2012

Dunia Blog : Keunikan & Followers

Satu fenomena buat diri aku bila lihat rakan2 blogger yg lain yang punyai ramai followers masing-masing. Sangat kagum. Tak terjangkau dek fikiran untuk aku nak dapat ramai followers yg macam tuh. Jangan katakan puluhan ribu,ribu atau ratus,, puluh pun xpasti,,ehe,, Terfikir jugak mungkin sesuatu yang unik dalam blog anda sehingga membuatkan ramai yang ingin mengikutinya dan menjadi pembaca setia bg setiap kali entry yang dimasukkan.

Apa pun, aku sangat kagum dan salute lah dengan korang yang punyai ramai followers. Hasil daripada pemerhatian yang dilakukan,(eceh2,,haha) mendapati ada yang baru seminggu wat blog,,tp followers da hampir 100 org,. perghh,, Ada blogger yang ada followers sampai puluhan ribu tuh pulak,apa kes?... mmg mcam pisang panas lahh,,Disamping tu jugak, setiap blog yang dihasilkan mempunyai tarikan dan keunikkan yang tersendiri. Sama ada dari segi persembahan dan juga design bagi tiap2 blog. Tak ketinggalan juga dari segi gaya penulisan dan penceritaan bagi pengisian entri2 yang dimuatkan dalam blog masing-masing.

Chaiyokk dan tahniah buat anda sang blogger yang pyai ramai pengikut!

2 comments:

  1. yuppp... setiap blog ada pengikutnya tersendiri... yang penting kita kekalkan identiti kita dan orang akan datang kembali datang blog kita nanti... :)

    ReplyDelete
  2. sangat setuju! keep reading and leave ur comment ya!

    ReplyDelete