Saturday 28 May 2011

Tahniah dan selamat pengantin baru

Cuti sekolah kali ini dihiasi dengan majlis kenduri kendara. boleh dikatakan majlis kerja kawen nih berlangsung diseluruh negara. Banyak jemputan yang diterima. Pastinya jemputan berkenaan datangnya daripada rakan, sahabat handai dan juga dari kalangan sanak saudara.

Kepada rakan-rakan yang sudi memberi jemputan kawen mereka kepada saya, terima kasih diucapkan. Dalam masa yang sama, ingin sekali saya mengucapkan, selamat pengantin baru buat anda. Semoga anda menjalani kehidupan bergelar suami atau isteri dengan bahagia hendaknya sehingga ke akhir hayat.

Saya juga ingin memohon maaf kepada mereka-mereka yang melangsungkan perkahwinan mereka hari ini dan esok, kerana tidak dapat hadir ke majlis anda atas sebab yang tidak dapat dielakkan. Namun, saya berdoa semoga bahagia selalu hendaknya.
Cuti kali ini juga menyaksikan ramai kawan-kawan lama saya diperingkat tadika mahupun sekolah rendah dan sekolah menengah dan juga diperingkat pengajian tinggi melangsungkan perkahwinan. Selain itu jug, rakan sekerja turut mengambil tempat bagi melangsungkan saat bahagia masing-masing. Tahniah,tahniah dan tahniah diucapkan.

Buat semua, selamat pengantin baru!!

No comments:

Post a Comment