Sunday 2 January 2011

2011 : Azam tahun baru

*Pertama-tamanya sekali aku ingin mengucapkan selamat menyambut tahun baru!

  1. Setelah puas membaca di fb, ramai yang mengeluarkan diorg puny resolution sempena tahun baru.  Macam-macam yg ada. 
  2. Tak kurang juga sempena tahun baru ni, ada juga yang dapat berita baik, ada yang kena lapor diri ditempat kja baru la, dapat aweks la, tunang la, xkurang juga yang duk pening psl nk pilih tarikh kawen!!!! aduiiyaiii...
  3. Dalam kesibukan kawan-kawan di luar sana menyatakan azam mereka masing-masing, aku pon ada juga azam tahun ni. hihi.. tp azam ku bukanla sampai tuk menggapai bintang dilangit (eceh3,,puitis la pulak..hihi). 
  4. Azam aku tahun ni: Menurunkan berat badan sekurang-kurangnya 4kg!! Selain tuh pulak, dalam kerjaya pulak, aku lebih prefer tuk memberi yang signifikan yang positif pada org sekeliling agar mereka mempunyai keyakinan yang tinggi pd kebolehan yang ada. insya allah.
  5. Amboii,,azam,azam ni mcm penetapan SKT atau KPI pulak..ahaks..sepanjang 2011 ni pulak, harapan baru agar aku dapat menambah kenalan dan juga kawan-kawan di luar sana dengan seberapa ramai mungkin dan sentiasa berharap agar sesiapa yang mengenali aku, mereka akan seronok dan ceria!
  6. Disamping tu jugak, 2011 ni akan cuba diisi dengan penambahan bilangan artikel penulisan untuk dikongsi bersama kerana minat terhadap penulisan artikel nih pon da semakin serasi pulak rasanya. selain tu jugak, semakin enjoy pulak menghasilkan penulisan..hehe (that's y, klu u all prasan, agak formal skit aku tulis kat sini..hihi)
  7. Emm, cukuplah setakat ini dulu, jumpa lagi pada entri yg akan datang dengan perkongsian cerita yang lain pulak! ;P bye

No comments:

Post a Comment