Friday 31 December 2010

Bukan untuk dijulang atau didendang, sekadar untuk menyumbang!

  1. tahun 2010 dimulakan dengan aku start amik cuti!! ahaks..hehe..tp nasib baikla bos aku sporting walaupun dia cakap jugak "sepatutnya awal2 tawun nih xbley cuti lagi,,kna keje dulu, pastuh baru cuti....tp xpela,,cuti jela,,sy da approve awk pny cuti, selamat becuti!! "... lega aku bila dia cakap camtu.
  2. Selaku pekerja yang belum confirm, quote "saya yang menurut perintah" sentiasa menjadi panduan. (ahaks,poyo jerk).  3 may 2010, aku kena arahan pertukaran ke tempat baru! dengan suasana tempat kerja yang baru,bos baru, dalam kata mudah, suma baru lah senang.  2minggu aku jd blurrr n tataw nk buat apa. Feel tuk datang keja down.  Tp alhamdulillah, pastuh "feel" tuh datang dengan bos pon sempoi puny n tempat kje pon ok kerjasama pon baik skrg aku sronok gila kja kat situ.  Walaupun, kja aku tuh agak memenatkan, tp enjoy!
  3. Bulan september pulak, dapat rezeki ke thailand di hatyai. atau lebih spesifik lagik di Prince of songkla university! tujuan ke situ pon atas urusan rasmi. kitorg ikut satu program 1st Lima Dasar Summit anjuran MITI.  tp tu pon satu pengalaman bila ke sana dengan menaiki taxi thai.  ni pon satu hal jugak, bila mamat pemandu taxi ni pulak septah haram xtau cakap melayu or inggeris! tp okla semua nya selamat pegi/balik.
  4. Bulan November, 10 hari berkampung di tapak MAEPS, serdang selangor sempena program MAHA.  kat sana pon walaupun memenatkan tp agak release jugak bila dapat jupe mmber2  yg datang ke sana.  bole pulak jupe mmber2 mase blaja dulu,..Detik besejarah, bila dapat bersalaman n berjumpa dengan 3 tokoh pemimpin negara Dato seri Najib,Tun Mahathir dan juga Tun Abdullah>>
  5. Bulan Disember,:: bulan ni agak thrill skit. Sebaik sja tamat di MAHA, kena pulak ke Melaka untuk ikuti program SDSI yang berlangsung di ayer keroh melaka.  Selesai di situ, pada 15.12.10 - 17.12.10, ke jerantut pahang untuk ikuti bengkel pemasaran!
  6. Bulan disember :: Diakhir minggu bulan yg paling akhir setiap tahun ini, agak sidikit kurang selesa apabila menerima satu perkara yang kurang menyeronokkan! Desas desus ada rombakan lagi,,hurmmm,,apapun jika benarlah sepertimana angin kencang yg bertiup itu, apa bole buat, "saya yang menurut perintah" bos..
  7. Apapun, sempena menanti kedatangan tawun baru yang bakal menjelma 1jam dari sekarang, aku sangat enjoy dengan kerja aku sekarang dan untuk tawun depan, inginku melakukan sesuatu yang lebih untuk diri dan juga organisasi!
  8. Akhir kata, semua itu bukan untuk dijulang mahupun didendang, tetapi sekadar untuk menyumbang>> jumpa lagi di entri yang akan datang,bye!

No comments:

Post a Comment