Monday 10 October 2022

PERTEMUAN ITU BERSYARAT, BERPISAH ITU PASTI


Salam semua,

Di sini aku saja nak share tentang pertukaran aku sebelum ni. Sebenarnya aku telah bertukar tempat kerja berkuatkuasa 15 Ogos 2022 yang lalu. Tapi belum ada kesempatan untuk share di ruangan blog sebelum ini memandangkan tugasan yang sibuk untuk diselesaikan. Jadinya, hari ini ada sedikit ruang waktu bolehlah aku kongsikan moments indah dan pastinya agak menyentuh perasaan.

Sebenarnya aku mula berkhidmat di pejabat LPP Negeri di Ipoh sejak November 2020 hingga 14 Ogos 2022. Banyak pengalaman yang dilalui dan juga segala suka duka bersama rakan-rakan satu pejabat diharungi. Sudah menjadi suratan, bahawa setiap pertemuan pasti berpisah. Sepanjang di sana, rakan-rakan di tempat kerja semuanya baik-baik belaka dan kini terpaksa kami berpisah atas tuntutan kerja.

Bersama rakan-rakan tempat kerja yang juga J/K Surau As-Syakirin



Diraikan oleh Cawangan Hal Ehwal Pendaftar dan seluruh PPK di Perak

Terima kasih bos atas hadiah yang diberikan



Adhwa - staff lantikan baru yang juga housemate rumah sewa


Apa yang aku ingin ucapkan kepada semua mereka yang sudi meraikan aku dan menghargai aku, terima kasih diucapkan dan moga Allah sahaja yang membalas segala kebaikan korang kepada aku.




Bersama rakan-rakan dari Cawangan hal Ehwal Pendaftar dan Kejuruteraan di The Authentic, Ipoh


Hingga bertemu lagi semua, insya Allah. Bermula 15 Ogos 2022 aku telah melapor diri di Bagan Serai, Perak. Moga kita semua dilimpahi rahmat dan kasih sayang Allah hendaknya. Bekerja di tempat baru, pastinya akan menjanjikan suatu pengalaman, rakan dan suasana baharu pada aku. Doakan aku agar sentiasa dipermudahkan segala urusan sepanjang berkhidmat di tempat yang baru ye! 

Bye!

No comments:

Post a Comment