Saturday, 13 February 2016

Kepada peminat arnab!

Assalamualaikum to all,

kepada korang yang berminat untuk membela arnab, ini berita baik untuk korang. Disini aku nak inform yang adik aku nak jual arnab-arnab dia kepada sesiapa yang berminat. Walaupun dia punya arnab dan dah publish pun kat FB dia dan kawan-kawan dia, aku amik inisiatif untuk turut masukkan dalam blog aku kepada korang semua. Sebab dia nak jual kerana terlalu banyak sangat. Maklumlah arnab ni bila dah membiak cepat pulak dan banyak. Sekali beranak je kurang-kurang pun 4 ekor. So kepada yang berminat, bolehla tinggalkan maklumat anda diruangan komen atau terus hubungi adik aku untuk beli arnab-arnab tu.

Kandang arnab

Arnab dewasa

Tu arnab yang masih kecil
kepada yang berminat boleh tinggalkan komen anda di sini.

No comments:

Post a Comment