Monday 27 June 2011

Meluangkan masa untuk menulis disini

Salams buat semua,

Terutama sekali, agak lama saya tidak menulis diruangan ini untuk meng'update' entri-entri terbaru saya. Kesibukan yang melampaui kebiasaan membuatkan keterbatasan untuk saya menulis di sini seperti biasa. Walaubagaimanapun, saya juga tidak melepaskan utnuk terus mengikuti blog2 rakan-rakan yang telah saya 'follow' ketika saya punya masa untuk menjenggah diruangan saya.

Kalau nak diikutkan, saya juga ingin turut berkongsi bersama anda mengenai pandangan peribadi saya mengenai isu-isu semasa sepertimana rakan-rakan saya yang turut mengulasnya sama ada di blog, fb, twitter dan pelbagai lagi medium untuk menyatakan pandangan mereka. Tetapi apakan daya, masa membataskan untuk saya berbuat demikian. Insya Allah, pastinya saya akan memastikan kedua-dua account blog saya sama ada di blogspot mahupun wordpress.com akan dimasukkan entri-entri mendatang dengan terus ebrkongsi bersama anda yang sudi meluangkan masa untuk membaca penulisan saya. T.kasih.

No comments:

Post a Comment