Wednesday 14 November 2012

Buat semua followers blog ini

Assalamualaikum w.b.t buat semua rakan-rakan followers di blog ini. Terutama sekali aku nak ucapkan berbanyak terima kasih atas kesudian kalian untuk mem'follow' blog ni. walaupun angka followers blog ni taklah sampai beribu-ribu macam blog yang lain, tapi aku tetap menghargai kalian yang sudi ikuti perkembangan blog ni.

Buat semua, sekarang nih memang aku sibuk sangat-sangat sampai xsempat nak update blog di sini. tp walau macamna pun, aku tetap ikuti tulisan atau entri2 kawan-kawan yang aku follow walaupun tak tinggalkan sebarang komen. Kawan2 semua, kesibukkan kerja membataskan kerja-kerja 'pengupdate'tan entri aku disini. haha.. untuk pengetahuan kalian, memandangkan aku punyai 2 akaun blog, satu di blogspot ni dan satu lagi di wordpress.com. Kedua-duanya aku memang xberkesempatan untuk update. walaubagaimanapun, insya allah, akan aku cari masa dan ruang untuk update blog kedua-dua akaun dari semasa ke semasa. Sokongan dan dorongan melalui komen2 kawan-kawan yang membina di ruangan blogging nih dapat meniup semangat aku untuk terus menulis dan menghantar entri-entri terbaru buat tatapan semua.

aaa, satu lagi, bagi yang sememangnya mengikuti blog aku ni dari dulu, mungkin kamo tertanya-tanya penggunaan kata ganti nama antara "AKU" dan "SAYA' yang digunakan dalam entri-entri sebelum nih. Beginilah, sebenarnya penggunaan kata ganti nama dalam entri-entri aku nih aku sesuaikan dengan topik yang nak diceritakan. kalau ianya lebih bersifat kritikal aku biasanya gunakan bahasa diri "SAYA" dan kalau ianya ke arah mesra dan santai atau make close dgn semua, biasanya aku gunakan bhs diri "AKU".. contohnya macam entri ni,, aku gunakan bahasa diri aku..haha

oklah, guys,, jumpa lagi dikesempatan waktu yang lain yea..keep in touch yea! bye!

No comments:

Post a Comment